Kunstenaarsvereniging Landsmeer bestaat 25 jaar

En dat vieren we natuurlijk!

Het hele weekend van 9 en 10 maart in de Kantoorboerderij.

De huidige leden laten allen een werk zien rond het thema ‘’Kunst & Tijd “.

Ook oud-leden nemen met hun werk deel aan de expo.

Daarnaast is er het werk te zien dat is ingezonden voor de door ons uitgeschreven wedstrijd.

Op zaterdag 9 maart om 16.00 uur zal de wethouder van cultuur de juryprijs en de publieksprijs uitreiken van de wedstrijd. Er ligt een juryrapport ter inzage.

Naast de verschillende exposities zijn enkele demonstraties te zien van Modeltekenen, Cartoon - en stilleven tekenen. Ook digitaal tekenen ontbreekt niet!

Zaterdag 9 maart                12.00 tot 14.00 uur cartoontekenen door Tom Janssen

14.00 tot 16.00 uur modeltekenen door Ruud Ritsma

Zondag 10 maart                 12.00 tot 14.00 uur stilleven tekenen door Lenie van Reem

14.00 tot 15.00 uur digitaal tekenen door Louella Hendriksen

Kortom, er is veel te zien en te beleven zaterdag en zondag in de Kantoorboerderij.

De exposities zijn dagelijks geopend van 11.00 u – 17.00 u.

Kom kijken! We maken er een mooi weekend van!