Kunstenaarsvereniging Landsmeer exposeert in
De Kantoorboerderij

In september 2010 jl is het nieuwe gebouw van "Loon Salarissoftware" aan het Zuideinde in Landsmeer in gebruik genomen en gedoopt in "De Kantoorboerderij".

"Loon Salarissoftware" heeft de KunstenaarsVereniging Landsmeer aangeboden om van de ruimtes in de Kantoorboerderij gebruik te maken voor vergaderingen en exposities. De Kunstenaarsvereniging maakt graag gebruik van dat aanbod. Zo is afgesproken, dat de KvL elk tweede weekend van de maand duo-exposities zal organiseren, steeds op zaterdag en zondag van 11.00 u tot 17.00 u. De exposerende kunstenaars zullen dan zelf aanwezig zijn.

Ook bevriende kunstenaars en kunstenaarsgroepen worden door de exposanten uitgenodigd om aan deze exposities deel te nemen.

De Kantoorboerderij: Zuideinde 17B 1121 CJ Landsmeer, bezoekadres: Dr. M.L. Kingstraat 2c Landsmeer, tussen het gebouw van het DienstenCentrum Landsmeer en  dat van Vrij en Blij. Er is voldoende parkeergelegenheid.

Zie ook: http://www.dekantoorboerderij.nl/Exposities.aspx

Voor verdere informatie over de exposities: zie "exposities" in het linkermenu.